SLOGAN

SLOGAN

Marka Slogan eco stretwear jako pierwsza marka w Polsce zaprezentowała klientom tak szeroki asortyment produktów odzieżowych proekologicznych. Jako pierwsza polska marka zastosowaliśmy w swojej kolekcji – kurtkach – poliester pochodzący w 30% z recyklingu, następnie w kolejnym produkcie poliester pochodzący w 69% z recyklingu. Jesteśmy jednym z liderów wśród marek polskich oferujących odzież pro ekologiczną. Ponadto, jako pierwsza polska marka odzieżowa przystąpiliśmy do programu FUR FREE RETAILER.

Naszą odpowiedzią jest odpowiedzialność. Zależy nam na byciu fair wobec środowiska, pracowników i klienta. Za priorytet obraliśmy sobie poszukiwanie takich rozwiązań produkcyjnych, by jak najmniej obciążać środowisko naturalne i społeczne. Nasz rozwój zawdzięczamy rosnącej świadomości ludzi, którzy wybierają naszą markę. Wczoraj stawialiśmy pierwsze kroki w świecie mody. Dzisiaj rozwijamy się prężnie, nawiązując dialog z coraz szerszą społecznością świadomych konsumentów.

Nasz projekt Slogan Street View to specjalna, limitowana seria ubrań miejskich – jak zwykle w przypadku Slogan Eco Street Wear – wytwarzanych w warunkach przyjaznych dla pracowników i środowiska naturalnego. Odpowiadamy na wasze potrzeby, jednocześnie proponując konkretne rozwiązania: funkcjonalność, odważny design i certyfikowane ekologiczne materiały.

Do współpracy w ramach naszego nowego projektu zapraszamy najlepszych współczesnych malarzy ulicznych. Chcemy by ich wzory nadawały temu co robimy zupełnie nowy kontekst. Niech komunikacja odbywa się za pomocą obrazów!

  • Marka Slogan eco stretwear jako pierwsza marka w Polsce zaprezentowała klientom tak szeroki asortyment produktów odzieżowych pro ekologicznych.
  • Jako pierwsza polska marka zastosowaliśmy w swojej kolekcji – kurtkach – poliester pochodzący w 30% z recyklinu, następnie w kolejnym produkcie poliester pochodzący w 69% z recyklingu.
  • Jesteśmy jednym z liderów wśród marek polskich oferujących odzież pro ekologiczną.
  • Jako pierwsza polska marka odzieżowa przystąpiliśmy do programu FUR FREE RETAILER.

Odpowiedzialność za środowisko

Wyznawane przez nas wartości etyczne i poczucie odpowiedzialności za środowisko podkreśla staranny dobór tkanin oraz dzianin. Wymagamy certyfikatów organizacji ekologicznych takich jak: GOTS (Global Oraganic Textile Standars), OCIA (Stowarzyszenie Poprawy Upraw Ekologicznych Organic), NOP (National Organic Program Organicy), czy IFOAM (Federacja Ruchu Ekologicznego Organic). Wyznacznikiem naszego standardu, który rzutuje na zaufanie klientów jest również certyfikat Oeko-Tex 100, będący gwarancją bezpieczeństwa dla zdrowia użytkowników. Akcesoria typu zamki, guziki, których używamy do naszych produkcji zamawiamy u polskich producentów. Chcąc implementować idee ekologiczne w naszej produkcji dbamy o rzetelne etykietowanie wyrobów, co pozwala na właściwą weryfikację pochodzenia pozyskiwanych surowców. Ponadto kilkuletnia już współpraca z zaprzyjaźnionymi szwalniami daje nam możliwość monitoringu produkcji i gwarancję wysokiej jakości odszyć.

Prowadzenie firmy, w naszym przypadku manufaktury społeczno-odpowiedzialnej, wiąże się z zagadnieniem Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Slogan już od kilku lat wychodzi naprzeciw obowiązującym trendom i idealnie wpasowuje się w nurt "Slow Fashion".

By móc wyjść naprzeciw naszym klientom i klientkom, nieustannie poszukujemy nowych materiałów, nowych technologii i nowych kanałów produkcji i dystrybucji. Staramy się pokonywać kolejne ograniczenia i ciągle poszerzać zakres wyborów konsumenckich.

Slogan powstał aby tworzyć odzież, której produkcja będzie miała minimalnie szkodliwy wpływ na środowisko.

Eko Edukacja

Jako firma pogłębiamy swoją wiedzę biorąc udział w wydarzeniach związanych z tematyką odpowiedzialnej mody. Uczestniczyliśmy w konferencjach: „Modnie i etycznie” w Łodzi oraz na austriackim „WearFair Seminarium”. W lutym 2014 zostaliśmy pierwszą polską marką, która dołączyła do programu Fur Free Retailer (Sprzedawcy Wolni od Futer). FFR wspiera wyłącznie sprzedawców, którzy zobowiązali się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych. Za pomocą naszych kont na portalach społecznościowych promujemy akcje i kampanie ekologiczne.

Supportujemy środowisko poprzez tworzenie alternatywy dla wszystkich konsumentów, którzy chcą wiedzieć co kupują, ponieważ kierują się w życiu odpowiednimi wartościami. Na pewno nie chcemy opierać wizerunku marki SLOGAN na aktywizmie, bo to nieprawda! Nie jesteśmy aktywistami ekologicznymi! Zajmujemy się sprzedażą dobrych, komfortowych ubrań, nie będących obecnie produktem masowym. Tym samym wybór materiałów, z jakich są szyte i w jakich warunkach produkowane, to wybór ideologiczny. Nazywanie tego aktywizmem byłoby jednak mocno naciągane.

Odwiedź nasze strony:

www.not-a-slogan.com

www.sloganstreetview.pl

Powiązane